Trine Enchanted Edition
Trzech bohaterów oczarowanych magicznym artefaktem Trine musi połączyć siły, aby pokonać przeszkody i łamigłówki w całkowicie interaktywnym świecie opartym na fizyce, walczyć z nieumarłymi i ich sługami oraz przywrócić równowagę w królestwie!