Trine Enchanted Edition
Büyülü nesne Trine'ın etkisi altına giren üç kahraman, fizik tabanlı ve tamamen etkileşimli bir dünyada engelleri ve bulmacaları aşmak, yaşayan ölülerle ve onların minyonlarıyla savaşmak ve krallığın düzenini yeniden sağlamak için omuz omuza mücadele ediyor!