Trinity Building Editor
Trinity Building Editor is a standalone simulator game that we are making in preparation for a bigger release in the future. Our main big project is Trinity Mysterious System, but we have decided that allowing players to access a complex and unique Building Editor on its own will be a lot of fun, so we have made it our first step towards the goal.
Trinity Building Editor will give you an unlimited freedom of creation. Build homes, play with interior design and landscaping, try special tools and mechanics. Our block focused system allows for an ultimate variety of shapes and sizes of almost every detail in the house.
Design the look of each section with realistic textures in a large variety of materials. You can change colour, metallic properties, gloss and roughness of any texture available. Now you can customize even the opacity of your windows and add any pattern to them for a stained glass effect.
Since the TMS Building Editor is set on a different planet you get a bonus feature of otherworldly trees, bushes, flowers for a breathtaking scenery.
Sometimes it’s a peaceful morning fog, a light rain pouring down on your windows, or an entire raging storm. No matter how complicating it might be for your building process, you have to play around it.