El Prez Edition
The El Prez Edition contains an exclusive palace design, the captivating flamingo pond, something every dictator craves to impress his neighbouring states and a tourist costume for El Prez to enjoy those warm caribbean nights adequately. You can also treat your ears to the digital soundtrack, featuring the game's unique and catchy musical score.