Trover Saves the Universe
Współpracujesz z Troverem, małym fioletowym potworem z dwiema parami oczu, który nie przepada za pracą, a tym bardziej za ratowaniem wszechświata. Nie przepada też zbytnio za Tobą i szczerze mówiąc, ja też nie (żartuję, jesteś super).
Tylko Ty i Trover możecie uratować wszechświat w tej dziwacznej komediowej przygodzie stworzonej przez Squanch Games!
Kontrolujesz ruchy Trovera, ale nie to, co mówi. Ma wiele do powiedzenia na temat tego, co dzieje się w grze.
Ulepsz Trovera I SIEBIE o nowe umiejętności, aby (miejmy nadzieję) pokonać Glorkona, jednocześnie unikając kłopotliwych sytuacji.