Trover Saves the Universe
Kâinatı kurtarmak için çabalamaktan veya emir almaktan pek hoşlanmayan küçük ve mor bir "göz yuvası canavarı" olan Trover ile beraber işe koyuluyorsunuz. Dürüst olmak gerekirse senden de pek hoşlanmıyor, tıpkı benim gibi. (Şaka şaka, harikasın)
Squanch Games yapımı bu tuhaf komedi macerasında, her şeyi yalnızca sen ve Trover düzeltebilir!
Trover'ın hareketlerinin kontrolü sende fakat çenesi hiç durmuyor. Trover, oyunda yaşanan her şey hakkında sürekli konuşup durur.
Yeni yetenekler açarak can sıkıcı durumların üstesinden gelmek ve (bir şekilde) Glorkon'u yenmek için Trover'ı VE KENDİNİ geliştir.