True Fear: Forsaken Souls Part 1
One of the most acclaimed horror escape game.Solve the mystery of the house. Uncover the dark secret. Discover the True Fear!
Embark on a terrifying horror adventure full of mysteries in Part 1 of the True Fear: Forsaken Souls trilogy. Playing as Holly Stonehouse, you must find your sister, unravel the secret of your mother's death, and escape the suffocating darkness.