True Fear: Forsaken Souls Part 1
True Fear: Forsaken Souls üçlemesi Part 1'de korku ve gizemlerle dolu bir maceraya atıl. Holly Stonehouse olarak kız kardeşini bul, annenin ölümünün üzerindeki sır perdesini kaldır ve boğucu karanlıktan kurtul.