True Fear: Forsaken Souls Part 3
True Fear: Forsaken Souls Part 3 is the long-awaited conclusion to one of the most acclaimed psychological horror mystery trilogies. Building on the tension, atmosphere, and emotional storytelling of the first two games, Part 3 delivers the final chapter of Holly Stonehouse’s journey - a dark and unsettling investigation where every answer raises new questions until the truth can no longer be avoided.
Crafted with a stronger narrative focus, deeper world-building, and more complex emotional stakes, Part 3 closes the story that has captivated millions of Players. As Holly follows the last threads of her family’s past, she finds herself drawn deeper into a mystery where memory, trauma, and reality cross. The final search brings the trilogy to its darkest, most revealing point - a place where the line between psychological and supernatural horror becomes razor thin.
True Fear: Forsaken Souls Part 3 is a single point-and-click adventure in the tradition of the True Fear series, designed for players who enjoy atmospheric horror, investigation, and puzzle-driven storytelling.
After uncovering the secrets of her childhood home and surviving the horrors of Dark Falls Asylum, Holly’s search leads her beyond the familiar locations of the past and into the final layers of the mystery surrounding her family. Letters, photographs, reports, and long-hidden evidence piece together a story that Holly has spent her entire life trying to understand - but this time the danger is more real, immediate, and personal.
Players will explore a large variety of environments, reconstruct timelines, interpret conflicting pieces of information, and unlock intricate chains of puzzles designed to mirror Holly’s descent into the truth. True Fear’s signature balance of cinematic storytelling, psychological tension, and nonlinear clue-hunting returns with more depth and detail than ever before.
Part 3 offers a significantly longer, richer, and more intricate adventure, designed to answer the questions that have been haunting players since the very beginning.