True Fear: Forsaken Souls Part 3 Demo
True Fear: Forsaken Souls Part 3 to długo wyczekiwane zwieńczenie jednej z najbardziej cenionych trylogii psychologicznego horroru i tajemnicy. Opierając się na napięciu, atmosferze i emocjonalnej narracji dwóch pierwszych części, Part 3 przedstawia finałowy rozdział podróży Holly Stonehouse — mroczne i niepokojące śledztwo, w którym każda odpowiedź rodzi nowe pytania, aż prawdy nie da się już dłużej unikać.
Dzięki silniejszemu skupieniu na narracji, głębszemu budowaniu świata i bardziej złożonym emocjonalnym stawkom, Part 3 zamyka historię, która oczarowała miliony graczy. Podążając za ostatnimi śladami przeszłości swojej rodziny, Holly zostaje wciągnięta coraz głębiej w tajemnicę, w której pamięć, trauma i rzeczywistość przenikają się nawzajem. Ostateczne poszukiwania prowadzą trylogię do jej najciemniejszego i najbardziej odkrywczego punktu — miejsca, w którym granica między horrorem psychologicznym a nadprzyrodzonym staje się niezwykle cienka.
True Fear: Forsaken Souls Part 3 to jednoosobowa przygodowa gra typu point-and-click, utrzymana w tradycji serii True Fear, stworzona z myślą o graczach ceniących klimatyczny horror, śledztwo i narrację napędzaną zagadkami.
Po odkryciu sekretów domu z dzieciństwa i przetrwaniu koszmarów Dark Falls Asylum, poszukiwania Holly prowadzą ją poza znane lokacje z przeszłości i w głąb ostatnich warstw tajemnicy otaczającej jej rodzinę. Listy, fotografie, raporty i długo ukrywane dowody składają się na historię, którą Holly próbowała zrozumieć przez całe życie — lecz tym razem zagrożenie jest bardziej realne, bezpośrednie i osobiste.
Gracze będą eksplorować szeroką gamę środowisk, odtwarzać linie czasowe, interpretować sprzeczne informacje oraz odblokowywać złożone łańcuchy zagadek zaprojektowane tak, aby odzwierciedlać zejście Holly ku prawdzie. Charakterystyczna dla True Fear równowaga między filmową narracją, napięciem psychologicznym i nieliniowym tropieniem wskazówek powraca z jeszcze większą głębią i dbałością o detale.
Part 3 oferuje znacznie dłuższą, bogatszą i bardziej złożoną przygodę, zaprojektowaną tak, by odpowiedzieć na pytania, które prześladowały graczy od samego początku.