True Hate
True Hate - is an thrilling acrobatic platformer with an unusual storyline, Packed in colorful, hand-drawn graphics. Make your way to your goal through a dark forest overgrown with thorns, deep caves filled with lava, blooming jungles, mysterious ruins and a hot desert. Jump over abysses filled with boiling lava and sharp spikes, dodge lasers and fireballs, look for secret exits and remember - absolutely everything in this magical world wants to kill you! Try to think fast, be extremely attentive. It all depends only on you.
You are the mouse cursor. Yes, that's right. You wanna be the mouse cursor. You got into this world because of a mistake that occurred suddenly and broke the game. Now your goal is to find the error and get rid of it. You will do it, no matter how much effort it takes. And you'll have to really try, believe me. In case of defeat, you will have to go back to the beginning of the story.
Travel to different locations and climatic zones of the fantastic 2D world drawn by hand.
The plot may seem strange to you and not particularly logical, but it is unlikely that you saw something like that somewhere else.
Difficult obstacles, many of which will surprise you, danger lurks where you least expect, and the exit from the level is not always where you hope to find it.