True Reporter. Hidden Mistwood
His fiancee Betty Hope, who was with him in the car, is gradually recovering and returning to the beloved work of a famous criminal journalist. Ahead of her is one of the main investigations of her whole life – the search for the groom who disappeared without a trace under mysterious circumstances. She has very few threads on her hands that lead to the solution of this crime (and Betty has no doubt about that), and she has to piece together the full picture and find Charles.
To figure out what is really going on in Mistwood, Betty will have to explore the whole dark side of the once quiet town, catch a lot of people in crimes and get closer to her main goal.
Find answers to all questions by solving all kinds of puzzles and collecting clues in the game "True Reporter. The mystery of Mistwood".
★ If detectives, detective games, investigations and mysteries excite your imagination.
"True Reporter. The Mistwood mystery" is free cross-platform game for personal computers and phones, which is constantly updated!