True Reporter. Hidden Mistwood
Jego narzeczona Betty Hope, która była z nim w samochodzie, stopniowo dochodzi do siebie i wraca do ukochanej pracy słynnego dziennikarza kryminalnego. Przed nią jedno z głównych śledztw całego jej życia – poszukiwanie pana młodego, który zniknął bez śladu w tajemniczych okolicznościach. Ma na rękach bardzo niewiele wątków, które prowadzą do rozwiązania tej zbrodni (a Betty nie ma co do tego wątpliwości) i musi poskładać pełny obraz i znaleźć Charlesa.
Aby dowiedzieć się, co naprawdę dzieje się w Mistwood, Betty będzie musiała zbadać całą ciemną stronę niegdyś spokojnego miasta, złapać wielu ludzi w zbrodniach i zbliżyć się do swojego głównego celu.
Znajdź odpowiedzi na wszystkie pytania, rozwiązując wszelkiego rodzaju łamigłówki i zbierając wskazówki w grze "True Reporter. Tajemnica Mistwood".
★ Regularne wydarzenia w grze, w których musisz wyszukiwać i zbierać unikalne przedmioty.
"Prawdziwy Reporter. Mistwood mystery " to darmowa gra wieloplatformowa na komputery osobiste i telefony, która jest stale aktualizowana!