Tukoni: Forest Keepers
Immerse yourself in a magical hand-drawn forest world, inspired by the kind and nature-loving spirit of the world of Tukoni.
Autumn is a busy time in the forest, as animals wrap up their matters before taking a winter nap, and forest keepers Tukoni hustle to prepare pillows and blankets of various shapes and forms. As for the main character, he’s a Tukoni on a special mission.
Meet a cast of whimsical characters, each with their own unique quirks and endearing traits.
Your Notebook will offer guidance, help you solve puzzles, and document your adventures along the way.
As the seasons change and the forest embraces the chill of autumn, take solace in the comforting ritual of brewing fragrant tea for your newfound friends.
With its charming visuals and engaging gameplay, Tukoni: Forest Keepers is a family-friendly experience that both parents and children can enjoy together.
Whether it's a lazy afternoon or a chilly evening, Tukoni: Forest Keepers offers a cozy escape into a world of warmth and wonder, perfect for unwinding and embracing the simple joys of life.