Tukoni: Orman Bakıcıları
Tukoni dünyasının nazik ve doğayı seven ruhundan ilham alan, elle çizilmiş büyülü bir orman dünyasına dalın.
Sonbahar, hayvanlar kış uykusuna yatmadan önce işlerini bitirirken ve orman bekçileri Tukoniler çeşitli şekil ve boyutlarda yastık ve battaniye hazırlamak için acele ederken, ormanda yoğun bir zamandır. Ana karakter ise özel bir görevde olan bir Tukoni.
Not Defteriniz size rehberlik edecek, bulmacaları çözmenize yardımcı olacak ve maceralarınızı belgeyecek.
Mevsimler değişirken ve orman sonbaharın serinliğini kucaklarken, yeni arkadaşlarınız için kokulu çay demlemenin rahatlatıcı ritüelinde huzur bulun.
Büyüleyici görselleri ve sürükleyici oyunuyla Tukoni: Orman Bakıcıları, hem ebeveynlerin hem de çocukların birlikte keyif alabileceği aile dostu bir deneyimdir.
İster tembel bir öğleden sonra, ister serin bir akşam olsun, Tukoni: Orman Bakıcıları, sıcaklık ve hayret dolu bir dünyaya rahat bir kaçış sunar, rahatlamak ve hayatın basit zevklerinin tadını çıkarmak için mükemmeldir.