Ray of Sunshine
Take on the role of the youngest sibling, armed with cleverness and determination, and prove that you can take care of yourself.
That’s the youngest sibling, armed with a unique weapon and ready to begin a journey of her own. She’s determined to prove she can take care of herself. Take control of her and experience a new way to play. Don’t let her size fool you! She’s fast and strikes fear into all who stand in her way.