Twins of the Sun
Rescue your sister and journey through jungles, mines, and temples. Battle foes, uncover secrets, and face mighty bosses. Play solo or team up in 2-player co-op for an adventure of courage and family.
When a mysterious figure kidnaps their little sister, a pair of twins set off across wild lands-lush jungles, haunted mines, and ancient temples. Twins of the Sun is an action-adventure about co-op, courage, and family. Play solo or team up in 2-player local co-op to uncover the jungle’s darkest secrets.