Twins of the Sun: Master Collection
Join the twins on a rescue adventure and put your skills to the test in the Battle Arena!
Embark on a journey of courage and unbreakable bonds in this action-packed adventure and an all-new arena challenge.
Two siblings. One mission. A kidnapped sister to rescue. This colorful action-adventure blends fast-paced hack-and-slash combat with a story about courage, teamwork, and family. Explore 25 handcrafted stages, swap between the twins or play in local co-op, and face memorable enemies and epic bosses in a vibrant, family-friendly world.
The DLC expands the adventure with Challenge Mode and the Arena, introducing tougher trials and endless enemy waves. Play solo or with a friend in local co-op as you push your skills to the limit and fight for survival.