Ray of Sunshine
Bu en küçük kız kardeş, eşsiz bir silahla donanmış ve kendi yolculuğuna çıkmaya hazır. Kendi başına da başarabileceğini kanıtlamaya kararlı. Onu kontrol et ve yeni bir oynanış tarzı deneyimle. Sakın boyuna aldanma! Hızlıdır ve yoluna çıkan herkese korku salar.