Ultros: Deluxe Edition
Enhance your somatic sensory input with the Ultros: Deluxe Edition – including the Ultros Digital Artbook, showcasing the psychedelic world through never-before-seen imagery from the visionary El Huervo, and the Ultros Original Soundtrack, blending Peruvian instruments with classic orchestral themes, lovingly orchestrated by Oscar “Ratvader” Rydelius.