Ultros: Deluxe Edition
Wzmocnij swoje sensoryczne wrażenia somatyczne w edycji Deluxe gry Ultros, zawierającej cyfrowy album z grafikami z Ultros, przedstawiający psychodeliczny świat na nigdy wcześniej nie prezentowanych obrazach wizjonera El Huervo, oraz oryginalną ścieżkę dźwiękową z Ultros, łączącą peruwiańskie instrumenty z klasycznymi motywami orkiestrowymi, cudownie zaaranżowaną przez Oscara „Ratvadera” Rydeliusa.