Ultros: Deluxe Edition
Ultros'un Deluxe sürümü ile duyularını bir üst seviyeye taşı. Oyunun psikedelik dünyasını yetenekli sanatçı El Huervo'dan daha önce hiç görülmemiş görseller aracılığıyla sergileyen dijital sanat kitabı ve Oscar "Ratvader" Rydelius tarafından orkestra için sevgiyle bestelenen, Peru'ya özel enstrümanların klasik orkestra tınılarıyla bir araya geldiği hoş senfoniler bulunduran orijinal oyun müzikleri, bu sürüme dâhildir.