Play as Drunk Wilbur, all while oogling the game's beautiful artbook!
Uh oh, it looks like Wilbur has been in the speakeasy again... With this add-on you get the pleasure of stumbling across the station as Drunk WIlbur. He even throws up – how wonderful is that! Alongside an exclusive skin, this purchase also gives you access to the digital artbook. Years of fantastic hand-drawn art for the game are combined into one easy-on-the-eyes PDF.
Once purchased, the Drunk Wilbur skin can be found in WIlbur's basement wardrobe, alongside any other skins you've unlocked. The artbook can be found in your game files: "C:\Program Files\Epic Games\UncleChopsRocketShopXg2CF".