Under a Rock
Explore a mysterious and colorful island populated by exotic creatures, oversized wildlife and curious natives.
You are an early-nineteenth century explorer who has just been stranded in a strange new world, a hidden world that few can travel to (and from!), with a different evolutionary path.
Prefer a simple life by the ocean or making enemies out of the natives? The choice is yours.
Base-building offers a huge choice of assets to make your dream home, village or city.
There is no limit as to how expansive your base can be or how many small decorative items you can place together.
Create your own unique looks with the character creator that offers a diverse number of customization options.