Under a Rock
Gra survivalowa rozgrywająca się w olbrzymim, losowo i zawsze od nowa generowanym otwartym świecie dla 1-10 graczy.
Jesteś odkrywcą z początków XIX wieku i docierasz do osobliwego świata – znanej jedynie nielicznym ukrytej krainy, w której ewolucja przebiegła nieco inaczej.
Preferujesz ciche i spokojne życie nad morzem lub wolisz wejść na wojenną ścieżkę z tubylcami? Masz wybór!
Oswojone zwierzęta dysponują umiejętnościami, którymi mogą wspierać Cię w eksploracji wyspy.
Edytor postaci daje Ci dostęp do całego mnóstwa opcji służących do tworzenia jedynych w swoim rodzaju postaci.