Universe Sandbox is in active development, but it's already a fully-featured, stable, and smooth-running space simulator.
We're constantly working on features, improvements, and bug fixes, and we release frequent updates.
It's hard to give an accurate estimate. Building a universe simulator is a job that's never complete.
We have a long list of features and improvements that we're very excited about implementing, and which will keep us busy for a long time to come.
We plan to build new features and support Universe Sandbox long after it comes out of Early Access.
We actively seek community feedback from the in-game feedback as well as from our forums and social media.
Community feedback helps us prioritize our long list of planned features and focus on fixing the worst bugs and issues. We make an effort to address every issue that comes our way.