Unleaving
In Hopkins' words, as the seasons change, 'Goldengrove' loses its leaves, is a metaphor for the transient nature of life. Unleaving is a metaphorical game crafted through illustrations and puzzles context.
Unleaving is as much a video game as it is an extended series of multimedia paintings and drawings.
Each chapter is based on a specific theme that guides the mood, emotion, and story and, by extension, influences the colors and style.