Unleaving
UNLEAVING, oyuncuyu hikaye odaklı bir bulmaca platform oyununa davet ediyor. Her meydan okuma, el ile boyanmış manzaraların içinde yer buluyor ve algı ve anlamın sınırlarını keşfediyor.