Unravel
Inspired by the breath-taking, lush environments of Northern Scandinavia, traverse nature’s beauty as well as the dangers that it has in store.
Using Yarny’s thread, interact with the environment to swing across a tree gap or hitch a ride on a flying kite, no feat is too big. The tools may be simple but they have ability to accomplish complex puzzles.
Unlock a heartfelt story re-connecting the memories of a long lost family. The tale is told completely without words, and Yarny is the bond that ties everything together.