Unravel
Przemierzaj piękne, bujne scenerie inspirowane zachwycającą przyrodą północnej Skandynawii i staw czoła kryjącym się tam zagrożeniom.
Podejmuj interakcję z otoczeniem przy pomocy włóczki Yarny’ego, by przeskakiwać pomiędzy gałęziami lub podczepić się do przelatującego latawca – wszystko jest w zasięgu twoich możliwości. Twoje narzędzia są proste, lecz przy ich pomocy rozwiążesz nawet skomplikowane zagadki.
Odkryj poruszającą opowieść łączącą wspomnienia rodziny z odległej przeszłości. Historia ta jest opowiedziana bez słów, a Yarny jest tym, co wiąże wszystkie wspomnienia.