Unscripted Fate
Ama her şey, babasının trajik ölümü sonrasında değişir — Alex eski müttefikleriyle bağlarını koparır ve ne pahasına olursa olsun acımasız bir intikam yolculuğuna çıkar.
Hikâyesini hayata geçirmek için oyun, yeni nesil hareket sistemi kullanır; bu sistem akıcı ve gerçekçi hareketler ile dinamik animasyonlar sunar.
Polis sistemi yeni riskler ekler: kanun güçleri suçlarına aktif olarak tepki verir ve seni kovalar, siviller ise tanık olabilir, yasa dışı eylemlerini bildirip polisleri senin varlığın konusunda uyarabilir.
Keşif, şehir sokaklarının çok ötesine geçer. Geniş ve çeşitli bir haritayı keşfet; ormanlar, adalar, dağlar ve okyanuslara ulaş.
Gelişmiş yüzme sistemi ve gerçekçi okyanus simülasyonu sayesinde, dalgaların altına dalabilir ya da bot kullanarak gizli bölgelere ve dünyaya dağılmış yeni meydan okumalara erişebilirsin.
Dinamik cam kırılma sistemi, dramatik görsel geri bildirim ekleyerek her çarpışmayı inandırıcı ve yoğun kılar.