Unscripted Fate
Jeg besluttede at udgive spillet i Early Access, fordi jeg ønsker, at det når sit fulde potentiale. At dele fremskridtet med fællesskabet og bygge det sammen vil være en stor hjælp — jeres feedback og idéer er afgørende for at forme den endelige oplevelse.
Baseret på det nuværende fremskridt forventer jeg, at fuldversionen kan være klar omkring 2027. Udviklingen er dog fleksibel, og min hovedprioritet er kvalitet — så jeg tager den tid, der er nødvendig for at nå dertil.
Jeg har allerede implementeret mange af de avancerede og sjove spilsystemer samt en betydelig del af kortet. Men dette er langt fra den endelige vision. På nuværende tidspunkt er der kun et begrænset antal hovedmissioner i forhold til det, der er nødvendigt for at fortælle hele historien om protagonisten.
For at nå dertil planlægger jeg at udvide med flere filmiske cutscenes, miljøer, animationer, dialoger og ekstra spilmekanikker, der vil gøre missionerne mere varierede og underholdende.
Der er steder, hvor du kan finde unikke våben med specialanimationer og skadestyper. Side-missioner dukker op på specifikke steder og tidspunkter, hvilket hjælper dig med at afdække mere af protagonistens historie, tjene penge og derefter bruge dem i butikker på våben, tøj eller bilmodifikationer.
Du kan interagere med både parkerede og kørende køretøjer: brug lockpicking for en snigende tilgang, eller knus ruder, hvis du har travlt, og risiker politiets opmærksomhed. AI-figurer reagerer forskelligt — nogle gange fjendtlige, andre gange frygtsomme.
Selvom den fulde kampagne ikke er færdig endnu, er der allerede nogle historiemissioner med cutscenes, der giver spillerne en smagsprøve på, hvad der venter.
Ja. Early Access-versionen vil beholde den samme pris indtil fuld udgivelse. Når den endelige version lanceres, vil prisen stige for at afspejle det forbedrede indhold og den samlede kvalitet.
Jeg planlægger at holde spillerne opdateret om spillets fremskridt og regelmæssigt tilføje missioner og funktioner. Feedback fra fællesskabet vil spille en stor rolle i at forme fremtidige opdateringer. Kommunikation vil ske gennem Discord, X, Facebook, Instagram, TikTok og Reddit, hvor alle kan dele meninger og forslag.