Urban Trial Playground
Backflip from the rooftops, over palm trees and sand dunes in ‘Urban Trial Playground’ and become the ultimate stunt racer!
This new instalment of the stunt bike racing series is moving the action from city streets, straight to the sunny and colorful beaches of California, mixing in even crazier tricks, flips and combos than ever before. It’s a game of speed, balance and style!
Independent front and rear brake controls allow players to pull off stoppies and front flips as well as sliding into huge skid burns on the track!
With a vibrant, sun-soaked background and chilled out atmosphere setting the scene for some truly breathtaking stunts, get ready to flip, trick and roll over palm trees and golden sands dunes.