Urban Trial Tricky Deluxe Edition
Now you can fully express yourself while exploring the urban jungle. With the full package of motorbike tricks, style, and extreme levels you will become unstoppable!
Urban Trial Tricky Deluxe Edition includes six additional savage customization options each with new rider skin, signature special trick, and the matching motorbike paint job.
With easy to pick up and play action that looks great on Switch, Urban Trial Tricky is a nice and stylish bike trick game with just enough variety in level design to keep things interesting.