Vaewolf
Half-werewolf, half-vampire... all vengeance. In this bloodthirsty Hack and Slash power fantasy, unleash your relentless wrath in a brutal, ceaseless quest for revenge. Master your newly awakened powers as you ravage through the untamed English North, transforming from a young elf survivor into an unstoppable, unnatural weapon of retribution.