What is Valannia?
1. Join our Discord (Otwiera się w nowej zakładce)community to directly interact with the Valannia team and our amazing community.
2. Follow us for updates on Twitter (Otwiera się w nowej zakładce), and connect on other channels: Instagram (Otwiera się w nowej zakładce), Linkedin (Otwiera się w nowej zakładce), Reddit (Otwiera się w nowej zakładce), Youtube (Otwiera się w nowej zakładce), Medium (Otwiera się w nowej zakładce)