Valiants: Arena
Each card is a possibility. Each move, a step toward victory. Collect, combine and unleash the elemental power of your Valiants in intense turn-based battles. Can you conquer the arena and become the ultimate Tamer?
Welcome to the Arena, Tamer! Face off against other players with your team of 4 Valiants in strategic 2v2 battles. Swap your Valiants mid-battle and adapt your strategy in every match.
Switch your Valiants in battle and adjust your strategy as you go. But it might not be that easy with our Stage system. Winning? The arena might decide to make things harder for you. Losing? Maybe it’ll throw you a lifeline. Every turn is a plot twist. Every match tells a different story.
Your choice of Skill Cards is just as important as your Valiants. Pick the right abilities, combine them with elemental affinities, and unleash powerful effects to outplay your opponent.
Select from multiple Valiants and customize their arsenal with different Skill Cards and Accessories to match your playstyle.
Behind every great team, there’s a great leader. The Tamer is a key element in battle—choose between different skins and equip abilities that optimize your strategy and secure your victory.
Easy to pick up, hard to master. Valiants: Arena offers an accessible experience with enough depth to challenge even the most skilled players. Climb the ranks through the division system, compete in regular tournaments, and prove you have what it takes to reach the top.