VALORANT
VALORANT is a character-based 5v5 tactical shooter set on the global stage. Outwit, outplay, and outshine your competition with tactical abilities, precise gunplay, and adaptive teamwork.
Blend your style and experience on a global, competitive stage. Attack and defend your side using sharp gunplay and tactical abilities. And, with one life per-round, you'll have to think faster than your opponent if you want to survive.
More than guns and bullets, you’ll choose an Agent armed with adaptive, swift, and lethal abilities that create opportunities to let your gunplay shine. Each map is purpose-built for team strategies, spectacular plays, and clutch moments. Make the plays others will imitate for years to come.