Vaporum: Lockdown
Vaporum: Lockdown jest prequelem Vaporum, nagradzanej steampunkowej gry z gatunku dungeon crawler. To gra dla jednego gracza z systemem ruchu opartym na siatce, przedstawiająca oryginalny steampunkowy świat z perspektywy pierwszej osoby – inspirację dla niej stanowią klasyczne tytuły, takie jak Dungeon Master I i II, seria Eye of the Beholder czy nowsze gry Legend of Grimrock I i II.
Vaporum: Lockdown opowiada historię Ellie Teller – badaczki uwikłanej w tajemniczy projekt realizowany na samym środku oceanu. W wyniku tragicznych wydarzeń Ellie zmuszona jest walczyć o przetrwanie oraz znaleźć drogę ucieczki z wieży Arx Vaporum.
Na swej drodze napotkasz licznych wrogów o unikalnych cechach, którzy będą cię atakować na rozmaite sposoby. Zwycięstwo będzie zależeć od tego, jak wykorzystasz bogaty arsenał broni, gadżetów, ulepszeń, a także od twoich zdolności taktycznych.