Vengeance of Mr. Peppermint
Vengeance of Mr. Peppermint is a hardcore side-scrolling beat-'em-up inspired by classic Korean crime dramas. As Mister Peppermint, a hard-boiled detective driven to insanity, your job is to find the one who gives orders and enact bloody vengeance. In your way are countless criminals infesting the seedy underbelly of the city poisoned by a sinister cult. It’s up to you to destroy them with anything you can get your hands on. But as you wade through the mountains of corpses, wiping blood off the edges of Peppermint's spotless suit, be wary that this detective might be his own worst enemy.
Long ago, the children of a local police officer were captured by a serial killer. The girl was killed, but her brother miraculously managed to escape. Twenty years later, he became a detective like his father, believing that law and order was the foundation of society. But his grief and pain drove him to the brink of madness and peering into the abyss gave him clarity: Now he must find and punish the murderer responsible for his sister's death, no matter how many people stand in his path.
Peppermint's obsession with revenge turned him into a killing machine. Use the incredibly precise controls to choreograph combos and destroy anyone in his way and carry out brutal fatalities. Improvise weapons and pummel enemies into a fine red mist or grab them and use the environment to eliminate them: Hooks, meat processors, ovens…anything can bring a goon's criminal career to a brutally spectacular end.
The rampage of revenge takes its toll on Mr Peppermint. The deeper he goes, the more his psyche crumbles. The crueler he gets, the more twisted the story becomes. Paradoxes appear. Unanswered questions manifest. As the Vengeance of Mr Peppermint spirals out of control... Just who is the real killer?