Vlad Circus: Descend Into Madness
In Vlad Circus: Descend into Madness, discover a story full of mystery and pain where every shadow hides a twisted secret or vicious threat, and no one is safe from tragedy.
Experience the chilling story of a 1920s freak circus that burned to the ground, and the grotesque quest to found the circus anew. Follow the tormented Oliver Mills as he struggles to survive and escape.
Fall into the evocative pixel art, envelop yourself in the all-encompassing sound, and be enthralled by rich dialogue.