Vlad Circus: Descend Into Madness
W grze Vlad Circus: Descend into Madness odkryjesz historię pełną tajemnic i bólu, gdzie każdy cień skrywa pokręconą tajemnicę lub podstępne zagrożenie i nikt nie ustrzeże się przed tragedią.
Przeżyj mrożącą krew w żyłach historię cyrku dziwadeł z lat 20. ubiegłego wieku, który spłonął doszczętnie, oraz groteskową próbę jego odbudowy. Śledź losy udręczonego Olivera Millsa, który walczy o przetrwanie i chce uciec.