Vlad Circus: Descend Into Madness
Vlad Circus: Descend into Madness’ta her gölgenin arkasında şaşırtıcı bir sır ya da korkunç bir tehdidin saklandığı ve kimsenin bir trajedi yaşamaktan emin olamayacağı gizem ve acılarla dolu bir hikaye keşfedin.
1920’lerin yanıp kül olmuş bir ucube sirkinin ürpertici hikayesini yaşayın ve sirki yeniden kurma grotesk görevini üstlenin. Eziyet çeken Oliver Mills’e hayatta kalma ve kaçma çabasında eşlik edin.