VOIDRAVE
A hand-crafted neon shmup forged in pure C++ - no engines, no shortcuts. Outfly 20 unique bosses across 100 escalating waves with 4 distinct ships, 15 wave mutators, and an overdrive system that rewards aggression over hesitation. Daily Runs, global leaderboards, run rankings from D to S. Stop the heart. Outfly the god. End the dream.Twenty bosses. One hundred waves. Zero second chances.
VOIDRAVE is a neon-soaked bullet hell where every pulse of light could be your last.
Take on the global leaderboard, join the community hunt for the World Boss, or test yourself with the Daily Run: one seeded attempt per day, same waves for every pilot, no checkpoints, no excuses. Earn run ranks from D to S based on style, not just survival. Discover hidden weapons, unlock new ship paints, and recover the twenty Black Box archives scattered across the void.