Voidtrain
Become a crew member of an interdimensional express! Discover a mysterious world inhabited by deadly creatures, treasures, and much more. Gather materials, upgrade your train, and create better weapons. Play solo or in 4 player co-op!
You play as mechanics who have fallen into a new world for them with their own rules and laws. Discover it, learn to survive in it, explore it. Immerse yourself in a new amazing adventure. On the way you will meet outlandish creatures, many secrets, puzzles and challenges. Gather resources for crafting useful items and structures that help in your survival. Customize the train the way you want to, as you adventure between the amazing worlds of Voidtrain.
Start with a tiny trolley. What comes out of it further depends on you. Build, expand, customize, choose the type of engine between different eras - and play the game your way!
Together with your mechanic, learn to survive in a new environment. A unique world with its own rules - where gravity sometimes does not apply. Gather resources, explore the stations and islands scattered along the way, and hunt the creatures that inhabit them.
The generation of the environment, events and objects around the player, as well as the choice of the player himself, will make every adventure you have in Voidtrain truly stand out. Each time there's a new path to go on, new lands to discover, and a new train to build!