Voltaire: The Vegan Vampire
Voltaire: The Vegan Vampire is an action-farming-roguelite set in Transylvania, the homeland of Dracula and his rebellious lastborn son, Voltaire. An epiphany results in a change of heart for the young vampire: abandoning blood in favor of a plant-based diet out of spite to prove to his father that neck-biting is not the only way for vampires to thrive.
The Elder Vampire doesn't take kindly to such ideas, but with the help of uncle(s) Frank and Stein, Voltaire slips away from his father’s gaze. Once on his own, he embarks on a creepy, cute odyssey full of veggie recipes, a plant-based lifestyle, and hand-drawn art celebrating the gloriously macabre!