Voltaire: The Vegan Vampire
Voltaire: The Vegan Vampire to rolnicza gra akcji w stylu roguelite osadzona w Transylwanii – ojcowiźnie Draculi i jego zbuntowanego, najmłodszego syna – Voltaire'a. Objawienie powoduje przemianę młodego wampira: przekornie porzuca krew na rzecz diety roślinnej, aby udowodnić ojcu, że gryzienie w szyję nie jest jedynym sposobem, w jaki wampiry mogą się rozwijać.
Starszemu Wampirowi (Elder Vampire) nie w smak takie pomysły, jednak dzięki pomocy wujków Franka i Steina Voltair wymyka się spod ojcowskiej kontroli. Zdany na siebie wyrusza w przerażającą, a jednocześnie uroczą odyseję pełną wegetariańskich przepisów, roślinnego stylu życia i odręcznie opracowanej grafiki ukazującej cudowną grozę!