Voltaire: The Vegan Vampire
Voltaire: The Vegan Vampire, Dracula'nın ve onun isyankâr en küçük oğlu Voltaire'in ana vatanı olan Transilvanya'da geçen bir aksiyon-çiftçilik-roguelite oyunudur. Bir aydınlanma anı sayesinde genç vampirin düşüncelerinde bir değişim olur: Babasıyla inatlaşan ve ona boyundan ısırarak beslenmenin vampirler için tek hayatta kalma yöntemi olmadığını göstermek isteyen Voltaire, bitki temelli beslenme için kanla beslenmeyi reddeder.
Yaşlı Vampir böyle fikirleri hoş karşılamaz, ancak Voltaire, Frank ve Stein Amcalarının yardımı sayesinde babasının dikkatini çekmeden tüyer. Kendi başına kalan Voltaire, sebze tarifleri, bitki temelli bir yaşam tarzı ve görkemli dehşeti gözler önüne seren el yapımı çizimlerle dolu ürkütücü ve sevimli bir yolculuğa çıkar!