Wall World
Welcome to the World Wall. Explore procedurally generated mines and discover fantastical biomes. Find resources and technologies for purchasing valuable upgrades. Fight off hordes of aggressive monsters using your mobile base. Roam the Wall freely day and night, in various weather conditions. Find traces of "the others" and boldly mine where no man has mined before.
Modernize your exosuit with resources and technologies you find to move faster in mines and break through ever harder rocks. Upgrade your robospider's combat stats to deal with the increasingly dangerous enemies that await you on the endless Wall.