Wall World
Witaj w World Wall. Odkrywaj generowane proceduralnie kopalnie i fantastyczne biosfery. Znajdź zasoby i technologie otwierające drogę do cennych ulepszeń. Walcz z hordami agresywnych potworów z pomocą swojej mobilnej bazy. Dniem i nocą swobodnie odkrywaj Mur w różnych warunkach pogodowych. Znajdź pozostałości "innych" i śmiało kop tam, gdzie nikt jeszcze nie kopał.
Modernizuj swój egzopancerz znalezionymi zasobami i technologiami, by szybciej pokonywać kopalnie i rozbijać coraz twardsze skały. Ulepszaj cechy bojowe swojego robopająka, by pokonywać coraz bardziej niebezpiecznych wrogów, którzy czekają w głębinach nieskończonego Muru.